Спортивні
змагання є однією з форм фізичного виховання учнів, за допомогою яких
вирішується цілий ряд важливих освітніх і оздоровчих завдань. Однак більшість
вчителів вважає, що змагання є лише формою підсумування роботи, її кінцевим
результатом. У цьому зв'язку варто нагадати, що змагання - це невід'ємна
частина процесу фізичного виховання.

Однак справа, коли досягнення учнів при розучуванні вправ
на уроці оцінюються лише вчителем, і зовсім інша, коли учні передбачають
оточення майбутніх змагань, де їм доведеться виступати перед суддями,
глядачами. Це об'єднує вчителя і учня, підвищує відповідальність за вирішення
навчальних завдань, що так важливо для підвищення ефективності педагогічного
процесу.
Беручи
участь у змаганнях, учні збагачуються новими враженнями, глибше пізнають себе і
своїх товаришів, переживають радість перемоги і гіркоту поразки.
Атмосфера
змагань дає змогу глибше пройнятися усвідомленням важливості занять фізичними
вправами, тому бажано, щоб перша спроба сил і перші враження учнів від участі у
змаганнях були приємними, надовго запам'ятались.
